Magyar Nagydíj: Trulli végre megkapta az autót, amire vágyott

Vágólapra másolva!
2011.07.29. 19:10
Címkék
A három kiscsapat sorrendje a Hungaroringen is bebetonozódni látszik, a Lotus ellépett vetélytársaitól, immáron újra Jarno Trullival az indiai Karun Chandhok helyett.

A pénteki szabadedzéseken Lotus pilótái egymást váltották a 19. és 20. helyen, a Karun Chandhok helyére visszatérő Jarno Trulli elégedetten beszélt az autóról: „Nagyon boldog vagyok, köszönöm az egész csapatnak, és mindenkinek, aki dolgozott a kocsin, hogy sikerült elkészíteni az új kormányrendszert, amelynek segítségével már nagyon jól érzem az autót. Amikor először kigurultam a bokszból, már akkor éreztem, hogy sokkal kezelhetőbb az autó, így már dolgozhatunk a további finomításokon.”Jarno Trulli elégedetten beszélt az autóról: „Nagyon boldog vagyok, köszönöm az egész csapatnak, és mindenkinek, aki dolgozott a kocsin, hogy sikerült elkészíteni az új kormányrendszert, amelynek segítségével már nagyon jól érzem az autót. Amikor először kigurultam a bokszból, már akkor éreztem, hogy sokkal kezelhetőbb az autó, így már dolgozhatunk a további finomításokon.”

„Úgy tűnik, sikerült előrelépnünk, – kezdte a másik Lotust vezető Heikki Kovalainen – de még meg kell találnom a szükséges egyensúlyt. Rengeteg beállítást kipróbáltunk mindkét keveréken, de még nem sikerült megtalálnom a megfelelőt.”

A Virgin versenyzői a 21. és 22. helyeket szerezték meg, Timo Glock végzett előrébb: „Délelőtt aerodinamikai tesztelést végeztünk, délután pedig a beállításokon finomítottunk. A legnagyobb gondot a gumik jelentik, elég nehéz bánni velük.”

Jerome d’Ambrosio az időjárásnak örvendett: „Jó munkát végeztünk, hasznos tesztelést hajtottunk végre, és szerencsére nem esett az eső, pedig számítottunk rá.”

A HRT-nél az újonc Daniel Ricciardo délután Liuzzi elé tudott kerülni: „Délelőtt még szoktam az autót, bele kellett rázódnom, délután már valamivel jobban ment a dolog, de nem elég jól. Most először volt alkalmam szuperlágyon körözni, és nagyon tetszett az a színtű tapadás, amit ezek az abroncsok nyújtanak.”

Vitantonio Liuzzi a különböző beállításokat okolja a a második gyakorláson tapasztalt lassulásért: „Délelőtt nagyon meg voltam elégedve az autóval, aztán délután változtattunk pár dolgon, de ezek a módosítások nem működtek jól. Visszaállítottunk mindent az eredeti állapotra, de így sem volt olyan az autó, mint az első szabadedzésen, úgyhogy holnapra rá kell jönnünk, mi lehet ennek az oka.”

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik