
A Renault-istálló az első két versenyen egymástól teljesen különböző  pályákon szerzett dobogós helyezést, amiért óriási a bizakodás a  folytatást illetően. Ráadásul mindkét pilóta mutatott már olyat, ami  miatt hisz a gárda a további jó eredmények elérésében. Gerard Lopez  tulajdonos úgy véli, az autó mellett Vitalij Petrovnak és Nick  Heidfeldnek is rengeteget köszönhet az istálló, főleg a rajtjuk miatt. 
 
| Beharangozó | (magyar idő szerint) | |||
| PÉNTEK |                   ||||
| 1. szabadedzés |           4.00–5.30 | |||
| 2. szabadedzés  | 8.00–9.30   | |||
| SZOMBAT |                   ||||
| 3. szabadedzés | 5.00–6.00 | |||
| Időmérő edzés |    8.00–9.00 | |||
| VASÁRNAP |                    ||||
| A    verseny |      9.00 |       |||
| A Red Bull, a McLaren és a Ferrari várakozásáról ide kattintva olvashat  | ||||
„Tudjuk, hogy jó a rendszerünk, de azt is el kell ismerni, hogy Vitalijnak a rajt a legnagyobb erőssége, de Nick is megmutatta Ausztráliában, mennyire jól érzi az indulást, hét helyezést nyert a rajt után. Malajziát nem kell külön taglalnom, mindenki láthatta, mi történt ott” – mondta Lopez.
„Két tervünk van erre az idényre: az első a dobogós helyezések megszerzése, amit már el is értünk, a másik viszont azon múlik, le tudjuk-e győzni a Red Bullt – folytatta Lopez. – Néhány pályán, mint Monacóban vagy a Hungaroringen erre kifejezetten jó esélyünk van. A tavalyi monte-carlói viadal után azt mondtuk, mindenképpen ki kell találnunk valami újat, mert csakis így lehet esélyünk az erősorrend felborítására. Mások másolásával nem jutunk előrébb.”
| Nick   Heidfeld: –   Ez a pálya rengeteg apróságban eltér a többitől,  furcsa kanyarjai és a nagyon hosszú hátsó egyenes teszik változatossá.  Erre a versenyre több csapat is nagyobb fejlesztéseket hoz, ami kicsit  megváltoztathatja az erőviszonyokat. Meglátjuk, hogy ránk milyen  hatással lesznek ezek, mert mi inkább az előző futamra  összpontosítottunk. | 
| Vitalij Petrov: – Az első kanyarnak itt soha sincs vége, ilyet máshol valóban nem láthatunk. Nem ez a pálya a kedvencem, de vannak szép emlékeim tavalyról, itt szereztem első pontjaimat. Fogalmam sincs, mire számíthatunk a gumik kapcsán, de a hátsó légterelő nagy szerepet játszhat a hosszú egyenesben. Az autónk jó, könnyen vezethető, újabb szép eredményre számítok, de sajnálom, hogy a célegyenes nem olyan hosszú, mint a hátsó, a rajtnál ugyanis minden egyes plusz méter kedvez nekünk. | 
A Mercedes egyértelműen visszaesett a Renault mögé a rangsorban, és nem a Kínai Nagydíjon várja a feltámadást a gárda.
„Kevés a két futam közötti idő, de elemezzük az adatainkat, és megpróbáljuk kitalálni, hol javíthatunk a hétvégi futam előtt – mondta Ross Brawn csapatfőnök. – A munka oroszlánrészét persze a nagy-britanniai főhadiszállásunkon végzik a fiúk, ők tehetnek a legtöbbet azért, hogy amikor elkezdődik az idény európai része, versenyképesek legyünk. A versenyt nem adhatjuk fel, mert Kína fontos piaca a Mercedesnek, és kell a jó eredmény.”
| Michael  Schumacher:  –   Nem panaszkodhatunk, hiszen munkamániások vagyunk, és sok kihívás áll  előttünk. Bár nem sok időnk volt Malajzia után rá, hogy  változtassunk a kocsin, de minden teljesített körrel tanulunk valamit. A  kínai szurkolóink nagyon lelkesek, szeretnénk izgalmas versennyel  meghálálni a bizalmukat.  | 
| Nico Rosberg: –   Tavaly harmadik  lettem itt, ezért szívesen jövök vissza. Az idei első két futamunk  rosszul alakult, remélem, sikerül a helyes ösvényre kanyarodnunk, és  kikecmergünk a gödörből. Tudjuk, hogy elég jók vagyunk az eddigi  eredményeink megjavításához, és Kínában meg is teszünk érte mindent.  | 
| Rubens Barrichello: –  Nagyon szeretem  Sanghajt, a pályán én nyertem meg az első versenyt. Hoztunk néhány  fejlesztést a hétvégére, remélem, a teljesítményünkön is meglátszik majd  az előrelépés. Rosszul kezdtük az évet, még nincs pontunk, és eddig nem  is tudtunk azokban a pozíciókban végezni, amelyekre képesek vagyunk. |   
| Pastor Maldonado:  –   Rengeteg feladatom lesz pénteken, hiszen még sohasem  versenyeztem ezen a pályán, úgyhogy a vonalvezetést is meg kell  tanulnom, miközben a malajziai hibákat keressük, és a fejlesztéseinket  próbálgatjuk. Kevés időnk volt az előző futam óta, de ez nem lehet  kifogás. |   
| Adrian Sutil: –  Modern pályára érkeztünk, hatalmas  paddockkal, a pályán pedig a furcsa kanyarok miatt fontosak a jó  beállítások. A széles aszfalton a hosszú kanyarokban más-más íveket  használunk, ami érdekessé teszi a kigyorsításokat. A város csodálatos,  hihetetlen látványt nyújtanak a felhőkarcolók, és az üzletek is  érdekesek, jó időtöltés Sanghajban időzni. |    
| Paul di Resta: – A hátsó légterelő a hosszú egyenes miatt óriási szerepet fog játszani a versenyen, kíváncsi vagyok, mennyire dobja fel a futamot. Tavaly kétszer voltam Sanghajban, csodás város, sok szépet tartogat a turistáknak is, még ha mi most nem is ezért vagyunk itt. | 
| Kobajasi Kamui: – Sok jó versenyem volt itt különböző kategóriákban, igaz, tavaly vétlen áldozata lettem egy balesetnek nem sokkal a rajt után. Remélem, az idén másképp alakulnak az események, és a jó időmérőt jó verseny követi. Kína Japánhoz való távolsága miatt közel áll hozzám, szeretem az itteni ételeket, csak azt sajnálom, hogy a pálya nagyon messze van a város központjától. | 
| Sergio Pérez: – A sepangi után újabb óriási és technikás pályán versenyezhetünk, itt már kétszer is volt alkalmam rajthoz állni. Tudom, hogy a malajziai időmérőn nyújtott teljesítményemnél jobbra is képes vagyok, de az elsődleges célom, hogy rutint szerezzek. A Malajziai Nagydíjon egyébként nagy szerencsém volt, mert bár tudtam, hogy egy, az autómnak repülő roncs tette tönkre a kocsit, és azért estem ki, utóbb, az autó sérüléseit látva azt kell mondanom, nem sokon múlt, hogy ez a valami engem is eltaláljon. | 
| Heikki Kovalainen: – Élvezetes volt a sepangi futam, de most már Kínára összpontosítunk. Hűvösebb lesz, mint Malajziában, ami engem nem zavar, és remélem, a gumikkal sem lesz gondunk, és meg tudjuk ismételni a múlt héten nyújtott teljesítményünket. | 
| Jarno   Trulli: –   Ezen a pályán még sohasem volt  szerencsém, de a Malajziai Nagydíj után méltán bízhatok benne, hogy  ismét ki tudjuk hozni a kocsiból a maximumot. Az időmérő és a verseny is  más lesz, mint egy hete volt, de bízom benne, hogy a mi teljesítményünk  stabil marad. |    
| Narain Karthikeyan: – Már több kategóriában is versenyeztem itt, szeretem a pályát. Az autót át kell alakítanunk ahhoz, hogy itt is jó legyen, és akkor megint kvalifikálni tudjuk magunkat a versenyre. | 
| Vitantonio  Liuzzi: –   Életem egyik  legjobb versenyét teljesítettem itt 2007-ben, hatodik lettem a Toro  Rossóval, és bár nehéz futam volt, nagyon élveztem. Technikai  szempontból nem, a legnehezebb a pálya, de a különleges kanyarok és a  hosszú egyenes lehetőséget teremt az előzésekre. A malajziai  teljesítményünk meghozta az önbizalmunkat, és van néhány új  alkatrészünk, amelyek segítségével még közelebb lopózhatunk az előttünk  állókhoz. | 
| Timo  Glock: –   Volt néhány apró biztató jel Malajziában, amelyekbe  kapaszkodva megpróbálhatunk előrelépni. A Kínai Nagydíj mindig nagy  esemény, szeretem ezt a pályát, az autó általában stabil fékezéskor, így  a szokásos problémák többsége nem jelentkezik. |    
| Jérome d’Ambrosio: – Kicsi, de kiegyensúlyozott fejlődést mutatunk, és én is egyre inkább megszokom a nagydíjhétvége követelményeit. Ez a legfőbb célom, és ezért dolgozom. | 

A Mercedes megerősítette a jövő évi versenyzőpárosát – hivatalos

F1 75: egy ritka eset, amikor a domináns Mercedes sehol sem volt

F1 75: igazi klasszikus lett az első esős Magyar Nagydíj

F1 75: Räikkönen és Alonso átverekedte magát a mezőnyön Szuzukában



