„Ha csaknem annyi pénzünk lenne, mint a többi csapatnak, mi is legalább háromezer tesztkilométerrel a hátunk mögött vártuk volna a futamot – mondta José Ramón Carabante a Cadena Ser rádiónak. – Tavaly későn tudtuk elkezdeni az autó gyártását, és mivel az idén több szponzor az utolsó pillanatban lépett vissza, ugyanez volt a helyzet. Az egész éves költségvetésünk 45 millió euró, már az is csoda, hogy ott voltunk Ausztráliában.”
Carabante szerint az autó elég jó lesz ahhoz, hogy a pilóták a 107 százalékos szabály ellenére induljanak a versenyeken, Vitantonio Liuzzi ugyanis 11 megtett kör után 1.7 másodpercre került a határtól. „Ez nem csoda volt, hanem annak a bizonyítéka, hogy jó lesz az autónk” – mondta a spanyol üzletember, majd hozzátette, a Spanyol Nagydíjra elkészülő fejlesztésekkel a Lotust és a Virgint is meg fogja előzni csapata.
A tulajdonos nem akarta részletezni, mit gondol a Spanyol Autósport-szövetség elnöke, Carlos Gracia csapatot érintő kritikáiról, csak annyit mondott az ügyben: „Az angol sajtóban egy betűt sem olvastam arról, hogy szégyenkeznének a Virgin miatt.”