A tavaly az egyéni és a konstruktőr-világbajnokságot is megnyerő Red Bull-istálló volt az egyetlen élcsapat, amelynek fizetnie kellett a motorjaiért, de az idén ezt a költséget már az Infiniti állja. Az autó elnevezése ezért nem Red Bull-Renault, hanem Red Bull-Infiniti lesz.
A választás nem véletlen, hiszen a Nissan és a Renault 1999 óta együttműködik – a Renault 44.3 százalékos részesedéssel bír a Nissanban, míg a japán gyár a Renault 15 százalékát tudja magáénak.
A Nissan 1996 és 2002 között Infiniti néven futtatta nem túl sikeres Indy Racing League-motorjait. Az F1-ben a kilencvenes évek végén gyakorlat volt, hogy a motor egy szponzor nevét viselte, a Sauber Ferrari-motorját Petronasként, a Prostét Acerként emlegették, míg a Benetton Mecachrome-erőforrása Playlife néven volt ismert.