A 2009-ES BEMUTATÓK
Január 12. | Ferrari |
Január 15. | Toyota |
Január 16. | McLaren-Mercedes |
Január 19. | Renault és Williams |
Január 20. | BMW Sauber |
Február 9. | Red Bull |
Március eleje | Force India |
A Renault istálló sem késlekedett. Az elmúlt szezonban a konstruktőri világbajnokság negyedik helyezettje természetesen az új autótól is azt reméli, hogy vele minimum megtartja ezt az előkelő pozícióját, s hogy hasonlóan 2008-hoz futamgyőzelmet is szerezzen a csapat.
Sőt! Fernando Alonso nem is annyira titkos vágya, hogy ismét a világbajnoki címért harcoljon. Ha a fejlődés üteme nem állt meg a két szezon között a csapatnál, a spanyol pilóta álmai akár valóra is válhatnak.
A versenyautó természetesen megfelel a szabálymódosítások miatt alátámasztott követelményeknek, külsőre pedig szembeötlik új színösszetétele. Az autón dominál a sárga szín, amelyet narancssárga és fehér kisebb-nagyobb felületek egészítenek ki. Kék gyakorlatilag csak a reklámfeliratokban lelhető fel.
Különbség még a tavalyi autóhoz képest, hogy a Total olajtársaság felirata megjelenik az első és a hátsó légterelőn, így a piros szín is igen markáns az R29-en.