Reuters
Jenson Button és Rubens Barrichello leplepzte le a kétségtelenül gyönyörű járművet, amelynek a hátsó része azért fekete, mert az már ott a világűr ? A KÉPRE KATTINTVA TOVÁBBI FOTÓKAT LÁTHAT A HONDÁRÓL
Reuters
Jenson Button és Rubens Barrichello leplepzte le a kétségtelenül gyönyörű járművet, amelynek a hátsó része azért fekete, mert az már ott a világűr ? A KÉPRE KATTINTVA TOVÁBBI FOTÓKAT LÁTHAT A HONDÁRÓL
A mostanáig dohánytermékeket reklámozó Honda csapat monumentális akcióhoz csatlakozott. A kedden induló, www.myearthdream.com című weboldalt a bolygó megmentését célul kitűző jótékonysági alapítvány hozta létre, és a támogatók sorában most már ott van a Honda is.
A sajtótájékoztatón elhangzott, a versenyautók színezése remélhetőleg hozzájárul ahhoz, hogy egyre többen tekintsék magukénak az ökológiai katasztrófa elkerülésére irányuló célokat.
Az akcióhoz elsőként csatlakozott a Universal Music és Gatorade, de ott van már a támogatók között a Fila, IBM, Instron, Oliver Sweeney, Perkin Elmer, Showa Denko, TUV és a GF Agie Charmilles.
A Honda – mint kizárólag a gazdasági racionalitás logikája szerint működő társaság – számára a mostani egyrészt lehetőség arra, hogy imázsát öszekapcsolja a Föld megmentésére alakult globális akcióval, másrészt részvétele a Formula–1 felé irányíthat olyan óriáscégeket is, akik eddig azért nem szponzorálták a száguldó cirkuszt, mert annak neve összekapcsolódott a környezetszennyezéssel és az egészségkárosító dohánytermékekkel.
Nem mellékes az sem, hogy ha a jövőben környezetbarát technológiákkal szeretne teret hódítani a piacon a konszern, akkor ennek megalapozásához a mostani akciónál aligha találna jobb alkalmat.
Ez lehet azon ritka és különleges, ugyanakkor rendkívül előremutató példák egyike, amikor az élővilág és a társadalom érdeke összekapcsolódik a gazdasági érdekekkel.
A Honda brit pilótája, Jenson Button elmondta: annak ellenére, hogy az autóra ebben az évben nem ragasztanak szponzori matricákat, a mozgalomban való részvétel miatt plusz tizenegy támogatót szerzett.