A Jordan-istálló az idén még nem tesztelheti négykerekűjét, a következő idénytől használandó Ford-motorok ugyanis annyira eltérnek a Honda erőforrásaitól, hogy lehetetlen beletenni őket az EJ12-es kasztniba. Mivel a Jordan nem tartozik a leggazdagabb istállók közé, nem épít ideiglenesen olyan autót, amelyben próbálgatni tudná a Cosworth által épített hajtóműveket.
"Nem gondolom, hogy nagy hátrányba kerülnénk a többi csapathoz képest amiatt, hogy csak januártól tudjuk használni a motorokat” – nyilatkozta Eddie Jordan. Giancarlo Fisichellának tehát januárig mindenképpen várnia kell, csak 2003-ban vezetheti Ford-motoros Jordanjét.Az egész F1-es mezőnynek 2004-ig várnia kell arra, hogy Sanghajban szerepeljen versenyen, a résztvevők többsége már nagyon várja az első Kínai Nagydíjat. "Az új pályákon általában rengeteg néző látogat ki a versenyre, Indianapolisban tavalyelőtt csaknem kétszázezren figyelték a helyszínen a futamot. Biztos vagyok benne, hogy Kínában is hasonlóan jó hangulat lesz” – nyilatkozta Mike Gascoyne, a Renault technikai igazgatója. Jim Wright, a Williams gazdasági vezetője más oldalról közelítette meg a kérdést: "Hatalmas áttörés a szerződés aláírása, számos új lehetőséget kínál nekünk. Az összes szponzorunk érdeke, hogy nőjön a piaca Kínában.”Talán még Sanghajban sem lesz ott a Formula–1 amerikai istállója, amelynek szervezéséről az indianapolisi verseny hétvégéjén szivárogtak ki az információk. Dan Gurney, a tervezetet kivitelező All-American Racers igazgatója elmondta, jövőre még semmiképpen sem indulhat el a csapata, és nem kizárt, hogy három évet kell várni arra, hogy indulóképessé tegye alakulatát.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik







