F1: Ecclestone nem törődött vele, most rekordokat ér el

MTI MTIMTI MTI
Vágólapra másolva!
2018.01.05. 16:10
Címkék
A közösségi médiában a Formula–1 volt a legtöbbet növekvő sportmárka tavaly.

A Formula–1 amerikai tulajdonosa, a Liberty Media – korábbi ígéretét beváltva – rögtön az első évében nagy hangsúlyt fektetett a közösségi médiára, eltérően a korábbi tulajdonostól, Bernie Ecclestone-tól.

A Liberty Media adatai szerint ennek eredményeként 11.9 millió követőjük lett a Facebook, Twitter, Instagram és YouTube oldalaikon, ami 54.9 százalékos növekedést jelent 2016-hoz képest.

Nőtt a versenysorozat televíziós nézettsége is, a húsz legnagyobb F1-es piacon 1.4 milliárd néző látta a Formula–1-es versenyhétvégék műsorait, ami 6.2 százalékkal több, mint volt egy évvel korábban.
A húsz futamot – élőben vagy felvételről – körülbelül 603 millióan látták. Az adat úgy is egy százalékkal nőtt 2016-hoz képest, hogy tavaly eggyel kevesebb versenyt rendeztek.

 

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik