A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) versenyigazgatója, Charlie Whiting a Brit Nagydíj előtt tájékoztatta a csapatokat a féktávok előtti védekezésről szóló szabályok értelmezéséről. Az Autosport nyilvánosságra hozta az istállóknak eljuttatott levelet.
„Az egyenesben védekezve, a féktáv előtt a versenyző a pálya teljes hosszát használhatja első irányváltása során, feltéve ha a mögötte haladó autó jelentős része még nincs az övé mellett" – áll a levélben, amelyben természetesen meghatározták a „jelentős rész" fogalmát is.
Ennek értelmében ha az előzésre készülő autó első vezetőszárnyának egy része az elöl haladó hátsó kereke mellé kerül, az már jelentős résznek minősül. Az is a levélben volt, hogy a védekező pilóta csak nyomós ok miatt hagyhatja el a pályát.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik





