„Nincs pánik a Ferrarinál, csak éppen pontosan tudjuk, hol állunk, amit inkább józanságnak neveznék – mondta Stefano Domenicali. – Van rajtam nyomás, hiszen én vagyok a csapatfőnök. Az autót ugyanakkor nem én terveztem és építettem, én azért vagyok felelős, hogy a munkatársaim megfelelő körülmények között dolgozhassanak."
Domenicali elmondta, az autó eleinte jó menetteljesítményt produkált, de a kipufogócsőből kiömlő gázok túlhevítették a hátsó kerekeket, ami miatt módosítani kellett az eredeti elképzelésen. „Radikális autót szerettünk volna, amellyel lesz esélyünk az élre kerülni, de ennek megvannak a hátulütői, amivel tisztában is voltunk. A módosított változatot már fejlesztjük, ám csak a májusi mugellói teszten tudjuk kipróbálni" – folytatta Domenicali, aki szerint a Red Bull lesz a legerősebb istálló.
„A McLaren megint jó lesz, és a Mercedes is lépett előre. A Lotus az első versenyeken erős lesz, de ezt megszoktuk tőle. Egy körön a Force India és a Toro Rosso is jó, szorosabb lesz a versenyfutás, főleg az időmérőn" – fogalmazott Domenicali.