Az egyik ilyen éppen a Red Bull, amely tagadja a riválisok vádjait, de éppen amiatt szállt ki tavaly az istállókat tömörítő szervezetből (FOTA), mert nem akarta elfogadni a többiek felvetését, mely szerint független pénzügyi vállalatot bíznának meg az ellenőrzéssel.
„Nem hiszem, hogy ez az egyezmény lenne az ideális módja a költekezés megfékezésének, azt pedig végképp ellenezzük, hogy az FIA bármilyen módon belefolyjon ebbe az ügybe – mondta Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke. – A költségek kézben tartását csak úgy bízhatjuk az FIA-ra, hogy megkérjük, megfelelő technikai szabályzatot alakítson ki. Korlátozza a futamokra küldhető személyek és az egy idény alatt felhasználható eszközök számát, a tesztelések mennyiségét.”
Horner szerint a kiscsapatok költségeit azzal csökkenthetnék, hogy a nagyoktól autót kapnának, de ez kiszúrás lenne azokkal szemben, akik saját kasztnit gyártanak, mint például a Williams.