„Nagyon jó ötlet a Mercedesé, de még mindig nem tudjuk, hogy szabályos-e – mondta Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke az eszközről, amely a DRS használatakor a légterelőn átsüvítő levegő egy részét a vezetőszárny oldalsó függőleges elemén keresztül levezeti az autó alá, és egyes feltételezések szerint az első légterelő állását is módosítja, így növelve a kocsi végsebességét. – Melbourne-ben beszéltünk Charlie Whiting FIA-versenyigazgatóval, s ezután úgy döntöttünk, nem óvunk. A szabályok szerint a pilóta nem lehet az aerodinamikai csomag része, de a DRS-t a versenyző kapcsolja, ezzel az F-csatornát is."
Horner elmondta, öt napon belül ki kell derülnie, szabályos-e az eszköz, bár tisztában van vele, hogy ha annak találják, 2013-ra úgyis betiltják, úgyhogy felesleges pénzkidobás a nagy csapatok részéről, míg a kisebb gárdáknak nincs is annyi tartalékjuk, hogy erre költsenek.