„A tegnapi vacsoránál Budapestről és az 1986-os Magyar Nagydíjról beszélgettünk. Hasonlóan éreztem magam Oroszországban, mint akkor a magyaroknál, ezúttal, mint ahogy 26 éve sem, nem intézhetjük el egyetlen legyintéssel, hogy új futam került a versenynaptárba – mondta 1985, 1986, 1989 és 1993 világbajnoka. – Budapest persze más volt abból a szempontból, hogy ott valóban szűz területre érkeztünk, itt viszont már élénk az autógyártás, vannak orosz szponzorok, az ország máris belemerült a sportágba."
A Renault autógyár utazó nagykövetének kinevezett Prost elmondta, arra kérte a szocsi verseny szervezőit, ne csak Hermann Tilkével, az F1 állandó építőjével beszéljenek a pálya kialakításáról.
„Sokkal jobb lenne, ha nem mindig ugyanaz építené a pályákat, másnak is biztosan vannak jó ötletei, amelyekkel színesíteni lehetne a palettát. Tilkét is kevesebb vád érné, mert be kell látni, néhány pálya nem telitalálat. Persze az is lehet, hogy meg van kötve a keze az FIA szigorú előírásai miatt. A világ megváltozott" – mondta Prost.