„Nem óvunk, ezt megígérhetem. Az FIA megkért rá, hogy ne avatkozzunk közbe, és hiszünk benne, hogy a szövetség megtalálja a megfelelő megoldást” – mondta Kolles.
A román-német szakember a Spanyol Nagydíj után azt mondta, a Monacói Nagydíjon mindenképpen megóvja a verseny végeredményét, ha a rivális csapatok még mindig használják a diffúzor hatékonyságát a kipufogócsőből kiáramló gázokkal növelő eszközt (a fő probléma abból adódik, hogy a motorok beállításai révén akkor is teljes erővel ömlik ki a gáz a kipufogóból, amikor a versenyző éppen nem tapossa a gázpedált).
„Az autók aerodinamikai hatékonyságát nem szabad a pilóták vagy az autón belüli mozgó rendszerek révén módosítani, de a kipufogóból kiömlő gázt a versenyző gázpedálra gyakorolt nyomása és a motor működése határozhatja meg. Ez pedig szabálytalan” – érvelt Kolles még a hét elején.