A Red Bull, a Ferrari és a McLaren pilótáinak nyilatkozatait itt tekintheti meg.A Red Bull, a Ferrari és a McLaren pilótáinak nyilatkozatait itt tekintheti meg.
A Mercedes és a Renault versenyzőinek reakcióját ide kattintva olvashatja.
Sébastien Buemi (9.): – Ez volt a legtöbb, amit kihozhattam a mai versenyből, tizenhatodik helyről értem be pontszerzőnek. Az utolsó körökben alig tudtam tartani a kormányt, annyira vibrált az autó, és nem a kerekek elhasználódása miatt, úgyhogy ezt alaposan ki kell elemeznünk. |
Kobajasi Kamui (10.): – Nagyon élveztem a versenyt, sokkal könnyebb volt előzni, mint tavaly Magyarországon. Pontokat ígértem Peter Saubernek, de csak egy jött össze – ha nem sérül meg a gumim, amikor előztem Sébastien Buemit, akár hetedik is lehettem volna. |
Adrian Sutil (13.): – Bejött a három kiállásos stratégia, de ahhoz, hogy előrébb végezzünk, nem volt meg a tempónk. Bízunk az előkészületben lévő új aerodinamikai csomagban. |
Sergio Perez (14.): – Jó volt a tempónk, esélyem volt rá, hogy megszerezzem az első pontjaimat, de sajnos az első körben Pastor Maldonado nagyon keményet fékezett előttem, és nem tudtam kikerülni, eltört az elülső szárnyam, ami miatt ki kellett jönnöm a bokszba. |
Rubens Barrichello (15.): – Az egyenesekben gondunk volt a tempóval, és időnként a KERS sem működött, ami megnehezítette a védekezést. A hátsó gumiknak végig kell bírniuk a futamot, ezen is kell még dolgoznunk. |
Jaime Alguersuari (16.): – Nagyon koptak a hátsó gumijaim, ami miatt túlkormányozottá vált az autóm, főleg az utolsó szakaszon, ezért kellett negyedszer is kijönnöm friss gumikért. A csapattársamnál nem jelentkezett ilyen szinten ez a probléma, úgyhogy ennek utána kell néznünk. |
Pastor Maldonado (17.): – Az első két szakaszban nagyon megnehezítette a dolgomat, hogy az autóm túlkormányozott volt, a verseny vége felé már rendben volt a tempóm, de hibáztam, túl gyorsan mentem a bokszutcában, amiért áthajtásos büntetést kaptam. |
Jarno Trulli (18.): – A mai eredményen nem látszik, hogy mennyit javult az autó, Barcelonában az új csomaggal már tényleg harcban lehetünk a középmezőnyben lévő csapatokkal. |
Heikki Kovalainen (19.): – Hidraulikai problémáim voltak, és a stratégiánk sem igazán jött be, de a lényeg, hogy mindkét autónk végigment, ami az első számú célunk volt. |
Jérome D’Ambrosio (20.): – Nagyrészt egyedül autóztam, mivel gyorsabb voltam a HRT autóinál, és noha az elején még harcoltam a Lotusokkal, később nem tudtam tartani velük a tempót. Ez viszont lehetőséget adott arra, hogy vigyázzak a gumikra, és két kiállásból megcsináljam a versenyt. |
Narain Karthikeyan (21.): – Három versenyből kettőt befejeztem, egyre több időt volt alkalmam az autóban tölteni, de nem tudtam a két Virgin előtt maradni, meg kell néznünk, hogy miért voltam lassabb. |
Vitantonio Liuzzi (22.): – Az időmérő végéig jó hétvégénk volt, közelebb kerültünk a Virginekhez, de a versenyen valamit elrontottunk, gondunk volt az első kerekekkel. Ki kell derítenünk, hogy mi történt, ennek nem szabad még egyszer előfordulnia. Az új fejlesztésekkel Barcelonában, hazai közönség előtt meg kell mutatnunk, hogy sokkal többre vagyunk képesek. |
Paul di Resta (kiesett): – Mivel lassúak voltunk, úgy döntöttünk, hogy négy kiállásos stratégiára váltunk, ami működhetett volna, hiszen az utolsó etapra friss gumikat kaptam, de a kerékcserém után rádión rám szóltak, hogy álljak meg, mert valamilyen problémánk van. |
Timo Glock (nem indult): – Amikor kigurultam a rajtrácsra, nem működött rendesen az ötödik sebességi fokozat. A csapat elképesztő munkát végzett, hogy el tudjak indulni, de ez végül nem jött össze. |