A visszapillantókat jelenleg minden csapat a karosszérián, a pilótafülke mellett helyezte el, ám több pilóta is arra panaszkodott, hogy nem látja megfelelően a tükörből a mögötte lévő forgalmi helyzetet a különböző aerodinamikai elemek miatt.
Ezért az FIA engedélyezte, hogy a jövőben a glóriára rögzítsék a tükröt a csapatok, ha akarják, ám itt is szigorú előírásoknak kell majd megfelelniük.
Amennyiben a glóriára szerelik a visszapillantót a csapatok, a pilótáknak egy ahhoz hasonló látásvizsgálaton kell átesniük, amelyet a szemészeten szokás elvégezni: az autó mögött elhelyezett tábláról kell számokat és betűket felolvasni – így igazolva, hogy nem vibrál túlzottan a tükör a glórián. |
Ezen regulák közé tartozik többek között, hogy a tükör mérete nem változhat, és az autó méretei sem haladhatják meg a szezon elején rögzítetteket, továbbá a glóriához rögzített tükörnek kellően szilárdnak kell lennie, hogy vibráció ne rontsa a pilóta látási viszonyait.
Az FIA témában kiadott technikai feljegyzése arra is kitér, hogy a kettős rögzítést – vagyis hogy a tükröt a glóriához és a pilótafülkéhez egyaránt rögzítsék a csapatok – továbbra sem engedélyezik, mert ez vészhelyzet esetén megnövelné a glória eltávolításának idejét, így akadályozná a mentési munkálatokat.
Arra nem tér ki az FIA, hogy a változás mikortól lép életbe, arra azonban igen, hogy kábelek elhelyezését nem engedélyezi a glóriára szerelt tükörre, vagyis amikor egy istálló a visszapillantó tükörre szeretne kamerát szerelni, akkor a tükröt nem rögzítheti a glóriához.