PÉNTEK |
17.00–18.30: 1. szabadedzés |
20.00–21.30: 2. szabadedzés |
SZOMBAT |
18.00–19.00: 3. szabadedzés |
23.00–0.00: időmérő edzés |
VASÁRNAP |
21.00: a verseny (56 kör, 308.405 km) rajtja |
A HÁTRALÉVŐ FUTAMOK |
Október 29., 20.00: Mexikói Nagydíj |
November 12., 17.00: Brazil Nagydíj |
November 26., 14.00: Abu-dzabi Nagydíj |
PÉNTEK |
17.00–18.30: 1. szabadedzés |
20.00–21.30: 2. szabadedzés |
SZOMBAT |
18.00–19.00: 3. szabadedzés |
23.00–0.00: időmérő edzés |
VASÁRNAP |
21.00: a verseny (56 kör, 308.405 km) rajtja |
A HÁTRALÉVŐ FUTAMOK |
Október 29., 20.00: Mexikói Nagydíj |
November 12., 17.00: Brazil Nagydíj |
November 26., 14.00: Abu-dzabi Nagydíj |
Az amerikai szervezők azért kérték meg korábban az FIA-t a menetrend megváltoztatására, mert abban reménykednek, hogy azon rajongók, akik csak a koncertre szándékoztak volna kilátogatni, így akár korábban érkezve a helyszínre a Formula–1-es időmérőt is nyomon követik, ezzel feltöltve a tribünöket.
A döntést egyébként nem fogadták jó szájízzel a csapatok, hiszen attól tartanak, hogy az eset precedenst teremthet. Emellett a szerelők szombati munkaideje is két órával fog tovább tartani, ezzel teljesen felborítva a megszokott menetrendet, amely újabb aggályokat vet fel.
A harmadik szabadedzés és a kvalifikáció között általában kétórás szünet szokott lenni, a kisebb költségvetésű istállók pedig attól tartanak, hogy az ily módon négy órára meghosszabbodó időintervallum alatt az élcsapatok olyan alkatrészeket is ki tudnak majd cserélni, amelyekre normál esetben nem lenne kapacitásuk.
A hét végén azonban a szurkolóknak nem csak a módosult kezdési időponttal, hanem a Pirelli rózsaszín – amely szín a mellrák elleni küzdelem szimbóluma – mintájú ultralágy keverékével is meg kell barátkoznia.