A Formula–1-ben szereplő Red Bull-istállónak a padlólemeze után az első kerék felfüggesztési elemét is módosítania kell, miután a Kanadai Nagydíjon az Nemzetközi Automobil-szövetség technikai ellenőrei arra jutottak, hogy a kerekeket tartó fejbe áramló levegő nemcsak a fékek hűtésére szolgál, hanem aerodinamikai szerepe is van.
Az autosport.com információi szerint a Red Bull az első kerekek aerodinamikai tulajdonságait akarta növelni azzal, hogy a belső áramlatot a kerekeken belül kívülre terelik. S mivel a kerekek mozognak, illegális mozgó aerodinamikai elemnek minősülnek.
A csapat mérnökeinek így le kellett zárniuk a keréken áthaladó járatokat, hogy ne tudjon kívülre jutni a légáramlat. Sebastian Vettel 3. szabadedzésen elért első helyezése azt bizonyítja, hogy az autó teljesítményét nem javította nagy mértékben ez a megoldás.
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik







