Liverpool: fánk lett a címerből, a drukkerek kiakadtak - képek

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2015.02.26. 11:51
A Liverpool labdarúgócsapatánál az egyik szponzor nem gondolta végig legújabb kampányát, ezzel pedig hatalmas vihart kavart a „vörösök” drukkerei közt.

A fánkjaival világhírre törő amerikai cég, a Dunkin’ Donuts 2014 júniusában kötött megállapodást a Poollal, melynek értelmében a cég egy nagyobb összegért cserébe reklámozhat a klubbal.

Eddig nem volt gond, az új kampány azonban kiakasztotta a drukkereket (Fotó: metro.co.uk)
Eddig nem volt gond, az új kampány azonban kiakasztotta a drukkereket (Fotó: metro.co.uk)

Korábban a játékosokat használta fel a cég az angliai kampányához, Rickie Lambert és Lucas Leiva is pózolt már a Dunkin’ kedvéért.

Most azonban messzire ment az 1950-ben, Massachusettsben alapított cég, ugyanis a klub logóját használta fel, ráadásul nem is akárhogy.

A Dunkin' Donuts fogta a „vörösök” címerét, és a Hillsborough-tragédiára emlékező lángokat kávéra, a Liverpool-feliratot a saját címerükre, a „You'll never walk alone” szöveget pedig az „America runs on Dunkin’” felirat váltotta.

A Pool-drukkerektől azonnal bocsánatot kellett kérnie a szponzornak (Fotó: TwitteR)
A Pool-drukkerektől azonnal bocsánatot kellett kérnie a szponzornak (Fotó: TwitteR)

A kép megjelenése után a Twitteren azonnal letámadták a felháborodott Pool-fanatikusok a céget, amely néhány száz tweet után hivatalos bocsánatkérést intézett ügyfeleihez.

„Elnézést kérünk mindenkitől, akit megbántottunk a speciális Liverpool-címerünkkel, nem ez volt a célunk. A kampányt azonnali hatállyal leállítottuk, a képet pedig töröltük a közösségi oldalról" – írta ki a fánkos cég.

Nem volt jó ötlet a spéci címer (Fotó: Twitter)
Nem volt jó ötlet a spéci címer (Fotó: Twitter)

A nap tanulsága: ha egy több mint százhúsz éves klub címeréből fánkot csinálsz, az ritkán sül el jól…

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik