Pénteken folyamatos volt a sürgés-forgás a boxutcában, a garázsban a szerelők az autókat bütykölték, felkészítették a szabadedzésekre. Két autó motorján kisebb módosításokat kellett végrehajtani, de mivel ezt az FIA ellenőrei előtt tették, és a hajtómű alapszerkezetéhez nem nyúltak hozzá, Jenson Button és Jarno Trulli is megúszta rajtbüntetés nélkül.
A szabadedzés kezdetekor a garázsokból a boxutcára terelődött a figyelem, a pályára kihajtó, illetve a körözést befejező autók érkezésére az erre kijelölt pályabírók sípszóval figyelmeztették a boxutcában tartózkodókat. Az edzés alatt felpörgették a tempót a szerelők is, amikor az autók a garázsban voltak, gyorsabban kellett megoldaniuk az esetleges gondokat, hiszen csak egy órán át tartott a tréning.
Szavazás
A boxutca túloldalán, a garázsnak háttal ültek a csapat vezetői, akik a célegyenes melletti ,,bárpultnál” figyelték az eseményeket, és irányították az istálló többi tagját. A fő utasításokat általában a technikai igazgató adja ki, a Ferrarinál Ross Brown, a Renault-nál Pat Symonds áll mindenki felett, nekik jelent mindenki. Mindez rádión történik, a fontosabb kérdésekről az edzés után folyik az egyeztetés.
Szombaton és vasárnap már a körözés alatt is roppant fontos kérdésekről kell dönteni. Ekkor a boxutca is zsúfoltabb, a kerékcserét és tankolást nem a garázsban, hanem előtte végzik el a csapatok. A 17 szerelő egy emberként veti rá magát az autóra, és mire nyolc másodperccel később újra szétrebbennek, a kocsi ismét menetre kész – új gumikkal és tele tankkal.
A verseny egyik leglátványosabb része ez, és mivel manapság már a pályán kevés az előzés, a győzelem is eldőlhet a boxutcában.