Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke Malajziában kifakadt, amiért a vetélytársak – különösképp a McLaren – már második éve illegális, hajlékony első szárnyak használatával vádolják az istállóját. Bár az osztrákok autói rendre átmennek még a szigorított FIA-teszteken is, a zúgolódó hangok nem csitulnak.
„Rendben, akkor elmagyarázom nagyon alapszinten, hogyan működik a szárny – mondta dühösen Horner, majd egy újságíró laptopját felkapva szemléltette a jelenséget. – A McLaren alacsonyra tervezte autója hátsó részét, ezért esetükben nem járható út az alacsonyan fekvő orr. A mi autónk hátsó része magasabb, ezért a dőlésszög miatt logikus, hogy az orra közelebb van az aszfalthoz. Természetes, hogy úgy tűnik, a mi kocsink eleje alacsonyabban fekszik, hiszen nagyobb a dőlésszög. Ez egyszerű matematika.”
Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik







