F1: itt a megoldás – ezzel a pályán lehet tartani az autókat

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2016.07.01. 11:18
null
A sárga kiegészítőkkel kiküszöbölhetők az apró „csalások” (Fotó: motorsport.com)
Úgy tűnik, Ausztriában megtalálták a megoldást arra, hogy a versenyzők tiszteljék a pálya széleit, és a betonozott bukótereknél se hagyják el a kijelölt versenyvonalat: a kerékvetők külső szélére szerelt sárga elemek kárt tesznek az autóban, ha rájuk fut a versenyző.

Az Osztrák Nagydíj első szabadedzésén stílszerűen Max Verstappen, a Red Bull pilótája szemléltette a Red Bull Ring újítását – persze nem volt öröme benne.

A holland tinédzser előbb az első légterelőjét törte el, amikor túl szélesen vett egy kanyart, majd a jobb első kerékfelfüggesztését tette tönkre. Utóbbi eset után egy kanyarral később a kavicságyba sodródott, és véget ért az edzése.

A holland a rádióban szidta a kerékvetőt kiegészítő sárga elemeket, és sok versenyző fog panaszkodni miattuk. Mégsem lenne jó, ha a pilóták elérnék, hogy felszedjék őket, mert éppen az edzésen láttuk, hogy valaki vagy beveszi megfelelőíven a kanyarokat, vagy távol tartja magát a sárga rázókövektől, és annyival szélesebben kanyarodik, hogy az már súlyos időveszteséggel jár.

Legfrissebb hírek

Rózsaszínbe öltözött a Racing Bulls Miamiban – képek

F1
3 órája

Kék, fehér, piros – így alakult át a Ferrari a Miami Nagydíjra – képek

F1
11 órája

A mexikóvárosi pálya 2028-ig hosszabbított, Imola könnyen kiszorulhat a versenynaptárból

F1
15 órája

A Sauber megújult festéssel készül a Miami Nagydíjra – képek

F1
19 órája

Colapinto már Imolában válthatja Doohant az Alpine-nál?

F1
21 órája

Vettel: A gyermekeim azt mondták, hogy már nem versenyezhetek

F1
Tegnap, 10:43

A Ferrari jelentős fejlesztési csomaggal készül Imolára

F1
2025.04.29. 19:31

Ocon elégedett a Formula–1 történetének első női versenymérnökével

F1
2025.04.29. 18:08
Ezek is érdekelhetik