Az elmúlt hetekben a brit sajtóban megjelent néhány lesifotós által készített kép a november 25-én Londonban megtámadott és összevert Bernie Ecclestone-ról, aki most elhatározta, pénzt csinál a támadás utáni külsejéből. Az F1 hivatalos óráját gyártó Hublot vállalat termékét reklámozza egy fényképpel, s a támadóira vonatkozó szlogennel népszerűsíti az F1 King Power névre keresztelt karórát.
„Nézzék, mire képesek egyesek a Hublot karórájáért!" – áll az Ecclestone arca alatti szövegben. A hirdetés a Financial Times és az International Herald szerdai számában lesz látható.
Campbell korábban a Pepsinél dolgozott, valamint részt vett a Virgin cégcsoport fellendítésében is, legutóbb a londoni O2-aréna projektjével szerzett elismertséget Nagy-Britanniában.
Ecclestone régóta tárgyalt a csapatokkal arról, hogy szeretne valakit, aki elvállalja a gazdasági és marketing feladatkört, de eddig nem talált megfelelő személyt, mindenki ellen találtak kifogást. Ecclestone személyesen intézte az F1 reklámkapcsolatait, ő kötött szerződést az LG elektronikai vállalattal és a Hublot-val is.