Váljanak valóra a hokiálmok!

Vágólapra másolva!
2014.02.20. 09:03
A Procter & Gamble, az ötkarikás játékok világszintű partnere a 2014. évi szocsi téli olimpiai játékok alkalmából vásárlói programot indított, melynek keretében minden vásárló, aki 2014. február végéig a Tesco magyarországi üzleteiben P&G termékeket – többek között Pampers, Ariel, Lenor, Jar, head&shoulders, Oral-B, Gillette, Old Spice márkákat – vásárol, támogatja a magyar jégkorong-utánpótlást, a jövő olimpiai bajnokait. A befolyt összegből a vállalat a Magyar Olimpiai Bizottság javaslatára országosan öt hoki utánpótláscsapat sportolási lehetőségeinek bővítéséhez és fejlesztéséhez járul hozzá.(x)

A vásárlói támogatói program a P&G 175 éves fennállásának legnagyobb kampánya, a „Köszi Anyu!” program keretében valósul meg, mellyel a vállalat az édesanyák előtt tiszteleg kitartó támogatásukért, elkötelezettségükért és odaadásukért. A P&G – a magyarországi jégkorong-utánpótlást támogató kezdeményezésén túl – mintegy 25 millió dollárt különített el ifjúsági sportok támogatására, azok számára, akik a legtöbbet jelentik az anyáknak: a gyermekeiknek. A program eredményeként a P&G a márkáin keresztül eddig mintegy 8 millió dollár támogatást nyújtott világszerte.

A P&G hazai vásárlói programjának idei sportnagykövete Szuper Levente magyar jégkorongozó, kapus, az első magyar játékos, akit a világ vezető jégkorongligája, az NHL egyik csapata szerződtetett. Jelenleg a hokiutánpótlás egyik budapesti szakosztályvezetőjeként tevékenykedik, így örömmel vállalta a felkérést. 2014. február 15-én délelőtt 10 és 13 óra között Budapesten a Tesco Váci úti áruházában a vásárlóknak lehetősége nyílik személyesen is találkozni a program nagykövetével: Szuper Levente a helyszínen készített közös fotókat dedikálja majd.

A P&G – a „Köszi Anyu!” kampányának idei, nagy sikerű filmje, a „Pick Them Back Up! – Hogy soha ne adjuk fel!” mintájára – elkészítette magyarországi vásárlói programját népszerűsítő rövidfilmjét is. A film a kis hokinövendékek sportos mindennapjait mutatja be, példaképük, Szuper Levente társaságában, de a filmből nem hiányozhat a „Köszi Anyu!” program legfontosabb üzenete sem: az édesanyák kitartó támogatása és odaadása, amely nélkül – legyen szó akár egy élsportolóról, vagy csupán egy izgő-mozgó kisgyermekről – a siker csak álom lehetne.

„Egy sportoló életében óriási szerepet játszanak a szülők. Szüleim engem is egész kiskoromtól kezdve vittek az iskolából edzésre, az edzésről zeneórára, majd haza – másról sem szólt az életük, csak a bátyámról és rólam – mondta el Szuper Levente személyes vallomásában. – Az ember felnőtt korára tudja igazán értékelni mindazt, amit a szülei érte tettek. Örök hálával tartozom nekik azért, hogy élsportolóvá válhattam.”

A vásárlói programmal kapcsolatos további információért látogasson el a következő oldalra: www.pgolimpia.hu

A P&G „Köszi Anyu!” kampányáról pedig további videókat a következő oldalon talál: P&G YouTube.

 

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik