Kiemelte azt is, hogy nem tart attól hogy az új istálló „felhígítaná az erőforrásokat”, noha már vitt el munkatársakat riválisoktól, és az sem fenyeget, hogy szponzorokat csábítana el, sokkal inkább újakat vonz be a sportágba.
Brown arra számít, hogy a Cadillac újoncként nehéz kihívással néz szembe, ám több rajongót szerez egy olyan sorozatnak, amelynek most már három amerikai fordulója és egyre növekvő amerikai közönsége van. Hozzátette: jobb amerikai tévészerződést, nagyobb amerikai jelenlétet kapnak, így a pluszban érkező pénzek egy részéből a csapatok is részesülnek, ezzel pedig a Cadillac értéket ad hozzá a F1-hez.
A General Motors által támogatott Cadillac jövőre 11. istállóként csatlakozik a Formula-1-es mezőnyhöz, miután megkapta a jóváhagyást a kereskedelmi jogok birtokosától és a Nemzetközi Automobil-szövetségtől (FIA). A Cadillac kezdetben Ferrari-motorokat használ majd, később azonban – várhatóan 2028-tól – az erőforrásait is saját maga gyártja. A támogatók között van a TWG Global is, amelynek vezérigazgatója, Mark Walter becsült vagyona 12.5 milliárd dollár.
Legutóbb 2010-ben bővült a mezőny, amelyet akkor 13 istálló alkotott, 2017-ben azonban hárman kiszálltak, így alakult ki a jelenlegi, tízcsapatos felállás. A Haas révén most egy amerikai csapat szerepel a konstruktőrök között. Az F1 irányítói korábban azért nem engedélyezték az újabb bővítést, mert 2026-ban motorreform jön: a motorok felerészben belső égésűek, felerészben pedig elektromosak lesznek, az üzemanyagnak pedig teljes mértékben megújulónak kell lennie.