
| DECEMBER 10., PÉNTEK | ||
| 1. szabadedzés: 10.30–11.30 | ||
| 2. szabadedzés: 14.00–15.00 | ||
| DECEMBER 11., SZOMBAT | ||
| 3. szabadedzés: 11.00–12.00 | ||
| Időmérő: 14.00–15.00 | ||
| DECEMBER 12., VASÁRNAP | ||
| A verseny (58 kör, 306.183 km) rajtja: 14.00 |
Anno 1974-ben Emerson Fittipaldi és Clay Regazzoni neve mellett egyaránt 52 pont szerepelt az idényzáró előtt, akkor a negyedik helyen végző brazil lett a bajnok a sérült autóval a tizenegyedik pozícióban befutó svájci előtt.
Most, negyvenhét évvel később Lewis Hamilton és Max Verstappen készül pontazonossággal a fináléra – a holland jelenleg csak a több győzelmének köszönhetően áll az élen, ami azt jelenti, hogy az lesz kettejük közül a bajnok, aki nyer, vagy több pontot szerez a másiknál, míg egyenlő pontszámnál a holland örülhet.
Két forgatókönyv van arra, hogy az idényzáró után is pontazonossággal álljon a két versenyző: ha egyikük sem végez a top 10-ben, vagy ha az egyikük a kilencedik, míg a másikuk a tizedik helyen szeli át a célvonalat, miközben utóbbi leggyorsabb kört jegyez.
SZAVAZÁS
Ki lesz a Formula–1-es világbajnok 2021-ben?
KÖSZÖNJÜK, HOGY SZAVAZOTT!
A brit szempontjából mindez azt jelenti, mindenképpen több pontot kell gyűjtenie a riválisánál ahhoz, hogy megszerezze az új rekordot jelentő nyolcadik címét, míg a holland akár kieséssel is felülhet a trónra, igaz, arra, hogy két pilóta ugyanannyi ponttal zárja a teljes évadot, még nem volt példa a Formula–1 történetében.
Ami a konstruktőri bajnokságot illeti, a Mercedes 28 pontra növelte az előnyét az élen, vagyis amennyiben Hamilton és Valtteri Bottas együttesen legalább tizenhét pontot összegyűjt, a Red Bull-osok eredményétől függetlenül sorozatban nyolcadszor bajnok a német istálló.
A „vörös bikáknak" eközben minimum 28 pontot kell szerezniük ahhoz, hogy egyáltalán sanszuk legyen a sikerre, de nagy valószínűség szerint szükségük lesz arra is, hogy legalább az egyik „ezüstnyíl" ne végezzen a top 10-ben.
Matematikailag arra is van esély, hogy a két csapat egyenlő pontszámmal álljon a vasárnapi futam leintését követően, ebben az esetben az egyéni bajnoksághoz hasonlóan a konstruktőriben is a Red Bull ünnepelhetne a több diadalának hála, igaz, 1958 óta, vagyis a csapatbajnoki trófea első kiosztása óta nem volt olyanra példa, hogy két alakulat pontazonossággal végezzen.
| PILÓTA | GYŐZELEM | DOBOGÓ | PONTSZERZÉS | LGYK | PONT | |
| 1. | Max Verstappen | 9 | 17 | 20 | 5 | 369.5 |
| 2. | Lewis Hamilton | 8 | 16 | 19 | 6 | 369.5 |
| 3. | Valtteri Bottas | 1 | 11 | 14 | 4 | 218 |
| 4. | Sergio Pérez | 1 | 5 | 16 | 1 | 190 |
| 5. | Charles Leclerc | - | 1 | 17 | - | 158 |
| 6. | Lando Norris | - | 4 | 19 | 1 | 154 |
| 7. | Carlos Sainz Jr. | - | 3 | 19 | 1 | 149.5 |
| 8. | Daniel Ricciardo | 1 | 1 | 13 | - | 115 |
| 9. | Pierre Gasly | - | 1 | 14 | 1 | 100 |
| 10. | Fernando Alonso | - | 1 | 13 | - | 77 |
| 11. | Esteban Ocon | 1 | 1 | 13 | 1 | 72 |
| 12. | Sebastian Vettel | - | 1 | 7 | 1 | 43 |
| 13. | Lance Stroll | - | - | 9 | - | 34 |
| 14. | Cunoda Juki | - | - | 6 | - | 20 |
| 15. | George Russell | - | 1 | 4 | 1 | 16 |
| 16. | Kimi Räikkönen | - | - | 4 | - | 10 |
| 17. | Nicholas Latifi | - | - | 2 | - | 7 |
| 18. | Antonio Giovinazzi | - | - | 2 | - | 3 |
| 1. | Mercedes | 587.5 |
| 2. | Red Bull-Honda | 559.5 |
| 3. | Ferrari | 307.5 |
| 4. | McLaren-Mercedes | 269 |
| 5. | Alpine-Renault | 149 |
| 6. | AlphaTauri-Honda | 120 |
| 7. | Aston Martin-Mercedes | 77 |
| 8. | Williams-Mercedes | 23 |
| 9. | Alfa Romeo-Ferrari | 13 |
| 10. | Haas-Ferrari | 0 |







