Nem hozott szerencsét a „pipás” reklámfilm

Vágólapra másolva!
2010.07.03. 13:13
null
Cristiano Ronaldo és a többiek – balszerencsésen kiválasztott sztárok (Fotó: Action Images)
Címkék
Az idei év egyik legemlékezetesebb televíziós reklámja, amit az egyik sportszergyártó cég készített a világbajnokság promóciójaként, és először a Bajnokok Ligája döntőjének szünetében vetítettek le. Aligha kérdés, az ott felvonultatott „sztárcsapat” mindegyike méltó reprezentánsa a labdarúgásnak, ám aki esetleg most újra megtekintené a videót, rácsodálkozhat: a főszereplők mindegyike elbukott már a világbajnokságon…


Pipák lehetnek a „pipások”…

Didier Drogba, Fabio Cannavaro, Wayne Rooney, Franck Ribéry, Ronaldinho, Cristiano Ronaldo: hat név, hat labdarúgó a világ legjobbjai közül, akiket a „pipás” cég – nyilván egyéni, szponzorációs szempontjait is figyelembe véve – kiválasztott a vb-előzetes reklám főszereplőjének.

De nem csak ez a közös a „nagy nevekben”: mindannyian „elvéreztek″ már a dél-afrikai világbajnokságon. Ronaldinho ugye már a torna előtt elbukta a nagy kiválasztási csatát, Dunga nem válogatta be 23 fős keretébe.

Fabio Cannavaro és Franck Ribéry a „kertek alatt” sunnyoghatott haza a csoportmérkőzések után, és Didier Drogba Elefántcsontpartjának sem hozott szerencsét az, hogy Afrikában rendezik a vb-t. Wayne Rooney és Cristiano Ronaldo, illetve válogatottjaik ugyan túlélték a vb első fázisát, de a két vezéregyéniség csapatával együtt elmaradt a várakozástól.

Érdekesség, hogy a „mellékszereplők” közül – értelemszerűen – az angol Theo Walcottnak, az amerikai Landon Donovannak és Tim Howardnak, sőt a brazilok kiesése után már Thiago Silvának sincs esélye szerepelni a négy között, ami azt jelenti, hogy már csupán a néhány másodperc erejéig feltűnő spanyol triónak, az Andrés Iniesta, Cesc Fabregas, Gerard Piqué hármasnak van sansza arra, hogy egyáltalán bekerüljön az elődöntőbe. Csak zárójelben: a reklámban szintén feltűnő Roger Federer is kénytelen volt megállni a negyeddöntőnél Wimbledonban…

Ha ők is pórul járnak, a „pipások” marketingesei alighanem a következő néhány évben kénytelenek lesznek újabb világklasszis reklámarcokat becserkészni.

És három helyett hat perces reklámidőt venni...

 A SPORTSZERGYÁRTÓ REKLÁMFILMJE

 

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik