Harmadik csapatként ma a BAR-Honda is bemutatta a 2005-ös Formula-1-es szezonra épített új autóját Barcelonában. A BAR007 kódjelű versenygép Nick Fry, a csapat igazgató szerint egy új korszak kezdetét jelenti a BAR-Honda történetében. A sportvezető hozzátette: a 2007-ig tartó hároméves ciklusban szeretnének világbajnokságot nyerni.
Az előző évi, sikeres konstrukciónak bizonyult B006-oshoz képes az új modell formatervezésében és a felépítés minőségében további fejlődést mutat. A legszembetűnőbb külső változások az új aerodinamikai szabályoknak köszönhetőek, belül pedig a könnyű, karbon-kompozit anyagból gyártott sebességváltó jelenti az egyik legkomolyabb előrelépést.
A csapatban 45 százalékos tulajdonrészt szerzett Honda autógyár olyan új motort fejlesztett ki 2005-re, amelynek az idei regulák szerint már két versenyt kell majd kibírnia. Az erőforrás egyébként kisebb, könnyebb, és úgy van megtervezve, hogy általa az autó súlypontja közelebb kerül a talaj szintjéhez, ami jobb útfekvést és gyorsulást tesz lehetővé.
A BAR-Honda két versenyzője ebben az évben is az angol Jenson Button és a japán Szato Takuma lesz. A csapat ettől az évtől már a Michelin francia gumigyártó abroncsait használja majd.
Az NSO ajánlja:A vb végeredményeFormula-1 adatbank 2004Futamról futamra, 2004EdzéspárbajEgyéni világbajnokok