„A magyar(országi) vállalatok – nagyon kevés kivétellel – eddig nem tekintették a magyar sportot megfelelő kommunikációs eszköznek, ezért kevesebbet költöttek sportszponzorációra, mint más országokban; különösen igaz ez a honi labdarúgásra, amely még mindig a legnépszerűbb és legtöbb embert megmozgató sportág idehaza. Ez a helyzet az új törvénnyel alaposan megváltozik, mivel a cégek immár nem a nyereségük, hanem a befizetendő adójuk terhére vállalhatják a támogatást, így jelentősen megnőhetnek a sportba áramló összegek.”
A bejegyzés teljes szövegét ide kattintva olvashatja el!
|
„A magyar(országi) vállalatok – nagyon kevés kivétellel – eddig nem tekintették a magyar sportot megfelelő kommunikációs eszköznek, ezért kevesebbet költöttek sportszponzorációra, mint más országokban; különösen igaz ez a honi labdarúgásra, amely még mindig a legnépszerűbb és legtöbb embert megmozgató sportág idehaza. Ez a helyzet az új törvénnyel alaposan megváltozik, mivel a cégek immár nem a nyereségük, hanem a befizetendő adójuk terhére vállalhatják a támogatást, így jelentősen megnőhetnek a sportba áramló összegek.”
A bejegyzés teljes szövegét ide kattintva olvashatja el!
|