„A Pirelli fantasztikus munkát végzett. Sokkal nehezebb olyan gumikat gyártani, amelyek a verseny 30 százalékát bírják ki, és utána kezdjenek el romlani, de a defekt esélye minimális legyen, mint olyanokat, amelyekkel végig lehet menni – mondta Ecclestone. – Amikor először beszéltünk arról, hogy ilyen abroncsokat szeretnénk az F1-ben, nem hittem benne, hogy meg tudják valósítani. Elképesztő technikai hozzáértésről tanúskodik, hogy ez sikerült nekik.”
Ecclestone elmondta, csak az zavarja, hogy az időmérő harmadik szakaszában, aki nem lát esélyt a pole megszerzésére, ki sem megy a pályára, hogy spóroljon a gumikkal (a versenyre és az időmérőre ugyanazt a hat készlet száraz pályás gumit kapják a csapatok, és azon az abroncson kel rajtolniuk, amelyen a 3. szakaszban a legjobb körüket futják).
„Ezt is lehet orvosolni, ha a legjobb tíz kap egy készlet gumit, amelyet csak az időmérőn használhat, felesleges spórolniuk” – mondta Ecclestone, akivel egyetértett a Pirelli vezetősége is.
Paul Hembery sportigazgató elmondta, szívesen szállítanak olyan abroncsokat, amelyek csak az időmérő harmadik szakaszára jók, és egy-két kör után el is kopnak, még ha a csapatok ehhez nem is ragaszkodnak. „A csapatok szerint tökéletes a mostani rendszer, de a nézők a Pirellit szidják, amikor a harmadik szakaszban csak négy-öt autó fut mért kört. Ezt pedig nem engedhetjük meg magunknak” – mondta Hembery.