Horvát öröm a Margitszigeten, ezüstérmes a magyar férfi pólóválogatott

Horvát öröm a Margitszigeten, ezüstérmes a magyar férfi pólóválogatott

Tilos a hozzászólásban linket elhelyezni. Ez alól kivétel az online videó-közvetítések linkjei, és hivatalos sportszövetségek linkjei. A szabály megszegése végleges tiltást, és a felhasználó összes hozzászólásának törlését vonja maga után. Bármilyen moderációval kapcsolatos kérdése, észrevétele van, elérhet minket a [email protected] e-mail címen.
Rendezés:
kiki2013
kiki20132017. 07. 31. 04:31

Kár érte, persze szép a második hely is, de attól tartok nem mostanában lesz ilyen lehetőségünk. Sok az "idős" játékosunk, fiatalítani, cserélni, frissíteni kell, csak az a gond, hogy hiába hozta fel Hores az utánpótlást, ők kb. 2020 után fognak csak beérni......Az elkövetkező években a 4 közé jutás is már jó eredmény lehet! Még annyit, hogy az agyonsztárolt aranylábúakat ajnározták, mert kijutottak pótselejtezőn, meg továbbjutottak a csoportból, úgy ünnepelték őket, mintha legalább akkora eredményt értek volna el, mint a kicsi Wales.....Pólósaink meg VB döntőt játszottak, aztán meg sokan fanyalognak, hogy "csak" ezüst! vicc.......

polorajongo
polorajongo2017. 07. 30. 11:01

ladorjan! Egyetértek, akik figyelemmel követik - rendszeresen - ezt a sportágat, azok pontosan tudják, hogy mennyire jó ez az eredmény!! A játékosok is tudják, ezért volt bennük kishitűség, amikor a torna legjobb csapatával játszottak. Volt 3 edzőmeccsünk (francia, ausztrál, orosz) volt egy elég rossz formában lévő ellenfelünk (olasz) és volt egy olyan meccsünk -görög-, ahol nekünk játszott a kapufa és hát "Nagy Viktor". A maximumot kihoztuk ebből a helyzetből (vagyis a jó sorsolásból) és az első negyedet leszámítva majdnem egyenlő ellenfelük voltunk a horvátoknak, akik a negyeddöntőben az olaszokat (mi az oroszokat), az elődöntőben a szerbeket (mi a görögöket vertük)verték. Szóval én a döntő előtt én nem vártam mást, mint egy tisztes vereséget, de nyerhettünk volna, ha Vámoson és Viktoron kívűl van még 1 klasszis teljesítmény. Dumitól pont ezt hiányoltam.

Lac25
Lac252017. 07. 30. 09:27

Gondolkoztam rajta, hogy az első negyeden kívül van-e más jelentős oka a vereségnek és arra jutottam hogy nem nagyon van. Nagyon olcsó 0-4 -el kezdett a csapat. Ott azt éreztem itt a vége és sajnos jól éreztem. Egy ilyen jó csapatot nem lehet 4 góllal elengedni. Persze lehet még okokat találni, hogy Varga Dénes nem játszott jól, hogy szerencsétlen gólokat kaptunk, de igazából 0-4 után teljesen partiba voltunk velük. Alig tudtak gólt dobni, ha jól emlékszem vagy két negyeden át nem is dobtak gólt. Nagy Viktor jól védett, Vámos is hozta magát. Számomra egyértelműen az elcseszett első negyed az egésznek az oka. Egyébként ennek a csapatnak az ezüstérem jó teljesítmény. Nem minekünk van a legjobb játékosállományunk. Úgyhogy jó eredmény ez. Gratulálok mindkét vízilabda csapatunknak! Szerintem jól szerepeltek.

mezo1941
mezo19412017. 07. 30. 08:56

Sok eladott labda, pontatlan lövések - főleg távolról - centerezés sehol, szélről való játék kevés, az elején még lőni sem mertek stb.Ilyen játékkal nem lehet aranyat nyerni, hiába a kitűnő kapus és a harcosság.

mmili
mmili2017. 07. 30. 01:56

Ahhoz képest, hogy a döntőbe sem vártam őket a VB előtt, szép eredmény.

Virag48
Virag482017. 07. 30. 01:16

Ha nincs Vámos és Nagy Viktor sehol nem vagyunk! Harai nem bírta erővel,Varga nagyon gyenge!!Erdelyi mindig bizalmat kap , de a mostani mutatója is bizonyítja 16/3 hogy nem mindig volna helye a csapatba!! Nem csak Zalankit kell szidni volt itt meg gyenge teljesítmény az ezüst ellenére is!!Amit meg a Gor Nagy csinált 34 évesen bárki megcsinálta volna! Örüljünk az ezustnek:))

refran
refran2017. 07. 30. 00:57

Még egy ilyen sportág nincs a világon,amelyik ennyire függ a játékvezetéstől.Ma pl 5-4s horváth vezetésnél támadtunk az 5-5ért,fel sem úsztunk már kontrát is fújtak.Kérdem én két bíró tudja egyszerre figyelni mindegyik páros birkózását a vízben?Képtelenség! Amit éppen észrevesznek azt fújják be! Ez a sportág óriási reformra szorul!Ha ma nyerünk ugyanezt írom,meg írtam jó pár éve is.

Lui13
Lui132017. 07. 30. 00:54

Az ember mindig dühös, ha elveszítünk egy döntőt, de úgy gondolom ennek ellenére ez nagyon jó eredmény, mert összességében a horvát, szerb csapat biztos, hogy előttünk jár, a sorsolással nagy mákunk volt Válogatott szinten a hazai világeseményeken meg vagyunk kicsit átkozva, vagy bármennyire is mondják, hogy szuper a közönség (ami az is), de lehet a nyomás is nagyobb ez miatt és ezt nem tudják jól kezelni még most sem. Nem tudom...

polorajongo
polorajongo2017. 07. 30. 00:44

Nagyon jó eredménynek tartom az ezüstérmet. Volt tartása csapatnak, Viktor pedig tényleg "nagy" volt. 1-2 játékos nem üti meg sajnos a válogatott mércét. Képtelen vagyok megérteni ezt a korlátlan bizalmat pl. Zalánki irányába. Már a tavalyi olimpiai szereplése is egy meglepetés volt, főképpen azért mert miatta hagyták itthon Madarast. Kint a fonots meccseken betlizett. Még az is jobb lett volna, ha Bátorit viszik rossz kézre....Dumi sajnos már nem nyújtott klasszis teljesítményt, kevés volt, amit ezen a VB hozzátett. főképpen a kvalitásához képest.

Orange
Orange2017. 07. 30. 00:44

A mai vizilabdában kritikus fontosságú, hogy a fórokat minél nagyobb százalékban értékesítse egy csapat hiszen az erős ellenfelek ellen nehéz akciógólokt lőni. A bíráskodás alapfilozófiáját kellene megváltoztatni. Ellenünk pl. feltűnően könnyen ítélnek labda nélküli kiállításokat, Gór-nagy teljesen átlagos védekezés mellett pontozódott ki miközben a magyar centerek víz alatti bírkózása során is gyakran néma marad a síp. Az sem mindegy, hogy rendszeresen hagyják-e viaskodni a centert egy-egy kiállítás előtt ami rengeteg energiát vesz ki egy játékosból ezért a mérkőzést befolyásoló tényező lehet még ha papíron hasonló arányban állítanak is ki mindkét oldalról.

cueball
cueball2017. 07. 30. 00:31

Amikor az ellenfél jön fel ilyen hátrányból mi kikapunk mert a feltámadás óriási lendületet adott az ellennek. Ha mi jövünk fel akkor az felemészti a energiánkat. Mindegy, gratula!

isollozsjefjah
isollozsjefjah2017. 07. 30. 00:30

A rugby sokkal nézhetőbb sport, mint a vízibír(k)ózás. A rugbyt ráadásul több ember műveli, és vannak komoly profi rugby klubok, a vízibír(k)ózásnál sokkal komolyabb nézőszámokat produkálva. Sehol máshol a világon nem kap ennyi állami pénzt ez az amatőr sport, mint nálunk. És még így sem megy ez nekünk.

fenesi
fenesi2017. 07. 30. 00:29

Így van, filmdirector, ezt én is kiemelném: összességében nem csoda, hogy a szerb-, olasz- és magyarverő horvátok lettek a vb-győztesek. Ettől függetlenül tartom, hogy elkaphattuk volna őket, ha élesebbek vagyunk. Pederzoli, Zalánki és Vadovics viszonylatában pedig neked van igazad.

gyikjzsef
gyikjzsef2017. 07. 30. 00:27

Baltazár ember! Ülj vissza az iskola padba értelmezni! Nem arra fogtam,hogy azért kaptunk mert nem volt szerencsénk,hanem azt mondom,hogy egy pici abból is hiányzott ,a sok sok említett hibáink mellett,amik miatt konkrétan vesztettünk!!!

Orange
Orange2017. 07. 30. 00:22

Az elején belealudtunk a meccsbe, 0:4 ajándék volt a horvátoknak. 4:4-nél viszajöhettünk bolna de kiállítás helyett kontrát fújtak Hárai ellen majd abból kaptunk két blokkról bepattanó gólt. Sajnos jobbak voltak a horvátok, hiába kaptuk a kiállításokat gyakorlatilag veszélytelenek voltunk fórban. Ez nagy baj mert a Benedek csapat is küzdködött ezzel a problémával. Varga nagyon gyenge napot fogott ki..

filmdirector
filmdirector2017. 07. 30. 00:22

Azért adjuk meg a tiszteletet a horvátoknak. Jobbak voltak, jobban kezdtek, többet is támadtak. Az a csapat amelyik az olaszokon, szerbeken, és a döntőben a házigazda magyarokon keresztül lesz világbajnok az egyáltalán nem a bírók miatt van. A mi fiaink pedig elképesztően küzdöttek! Ez, hogy 4-0-ról döntőben felállnak 4-4-re, erre tényleg csak a legjobbak és legnagyobbak képesek. A döntőbe jutást meg nem kell magyarázni. Szép volt fiúk! Fantasztikusak voltatok!

fenesi
fenesi2017. 07. 30. 00:20

A vb előtt nagyjából bárki jó eredménynek nevezte volna az ezüstöt, én a döntő ismeretében azt mondom, egyáltalán nem lett volna lehetetlen megverni a horvátokat, sőt erre ezek után is képesnek tartom ezt a magyar válogatottat. Az a baj, hogy nem úgy álltunk neki, mint az egyik idei tornán, amikor 6-1 es hátrányból vertük meg őket. Négy góllal nem lehet elengedni az ellenfelet egy döntőben. Az viszont a csapat tartását mutatja, hogy innen is feljöttünk. Tőlünk néhányan ugyanakkor nem nyújtottak extrát, sőt számomra Varga Dénes csalódás, az ő klasszisa nagyon hiányzott. Új játékosokat kell beépíteni a válogatottba, Tokióig pedig összeállhat egy ütős gárda. Én máris kíváncsi vagyok, mit csinálnak az ifik a belgrádi vb-n. Hajrá, magyarok!

gyikjzsef
gyikjzsef2017. 07. 30. 00:13

Egy szónak is száz a vége!!! Ilyen rémálom szerű 0-4 -s kezdéssel ,egy horvát csapat ellen ,nemigen lehet nyerni! Pedig volt állás.amikor úgy nézett ki,hogy tán meg is lehet,de kintről hihetetlen pontatlanul lőttünk és a sok emberelőnyből egyet dobtunk be!!!!!! Ők meg lőttek 3 olyan gól,ami a blokkon irányt változtatott,úgy ment be !! -- Vagyis még egy pici szerencse is hiányzott!! Kimásztunk a"sírgödörből" ,aztán visszalöktük magunkat! Így sajnos nem megy !!!!- Gratula az ezüsthöz,de szomorú vagyok!

pityoresz
pityoresz2017. 07. 30. 00:10

Itten egyesek mondják,hogy a második helynek sem tudunk örülni,ez egy nagy tévedés,igen is tudunk örülni,ha jól játszunk,és úgy kapunk ki a jobbiktól,de itten a mai napon,úgy védekezésben,mint támadásban,igen gyengén muzsikáltunk,és ez a legnagyobb baj,nem volt játékunk,főleg támadásban dadogott a labda a kezünkben,lassan járattuk a labdát,és az ellenfél ezért tudott bennünket levédekezni,igen rossz taktikával játszottunk,és ezen az edző,nem változtatott,nem a játékvezetőket kell itten szapulni,hanem a csapat játékát,ami igen gyengére sikeredett.

T_McVay
T_McVay2017. 07. 30. 00:01

# bheltozaar Így van ha csak a horvát kapufák 1/3-a gól már súlyos vereség a vége. Egyébként, csak az akció gólok tekintetében is simán jobbak voltak. Tehát meg kell becsülni ezt az ezüstöt ami sok körülmény szerencsés együttállása révén jött össze.