Belemerülni az élvezetekbe

V. G.V. G.
Vágólapra másolva!
2018.08.06. 13:48
Felsorolni is nehéz, hány és hány sportolási lehetőséggel kecsegtet Közép-Európa harmadik legnagyobb tava, a néhol 254 méter mély Boden-tó, de azért tettünk rá egy kísérletet.

Közép-Európa harmadik legnagyobb tava a Boden-tó, csak a Balaton, valamint a Genfi-tó előzi meg. Az 536 négyzetkilométeres állóvíz Ausztria, Németország, illetve Svájc határán fekszik, gépkocsival Budapestről majd’ nyolc óra alatt elérhető. Megéri útra kelni, mivel a környék a sok-sok látnivaló mellett számos sport- és szabadidős tevékenységgel csábít.

• a Boden-tó 63 kilométer hosszú, 14 kilométer széles, legnagyobb mélysége 254 méter

• a partszakasz 27 százaléka Svájc, 62 százaléka pedig Németország területén terül el, így Ausztriának 11 százalék marad

• melegebb nyári napokon a víz hőmérséklete eléri a 26 Celsius-fokot

A Boden-tó rengeteg lehetőséget kínál az aktív kikapcsolódás kedvelőinek. Földön és vízen, lábon és két keréken is hódolhatunk a sportolás örömének. Lássunk néhány példát:

• bringázhatunk a part mentén

• túrázhatunk a csodálatos környezetben

• úszhatunk vagy strandolhatunk

• strandröpladázhatunk

• szörfözhetünk, wakeboardozhatunk, vitorlázhatunk

• kajakozhatunk és kenuzhatunk

• állva evezhetünk a SUP-deszkán

Kötélpályán, kötélidegekkel

Az aktív pihenés kedvelőinek remek kikapcsolódást nyújthat az 550 méter hosszú pályával, valamint 44 állomással kiépített Bregenzerwald Aqua alpesi kötélpark. A programot mászófalak, akadálypályák és kötélen ereszkedések színesítik, így mindenki megtalálhatja a saját erőnléti állapotának és szintjének megfelelő útvonalat.