A pénztárcánk vastagsága a sílécek, snowboardok szállításának módját is meghatározza, de hosszú távon talán jobban megéri, ha egyszer nagyobb összeget költünk rá. A legjobb és legdrágább megoldás a tetőbox.
A görög mitológia része, mégis egy ausztrál származású angol repülőtiszt találta ki, aki a kecskecsapásokat követve ért elsőként célba, alig kicsúszva a saját maga által meghatározott szintidőből.
A hollandok szinte egyáltalán nem viselik e védőfelszerelést a biciklizéshez, de a magyaroknál is csak addig tekernek sokan felelőtlenül, amíg még nem buktak egy hatalmasat.
A búvárkodással sokan úgy vannak, hogy szívesen kipróbálnák, mert a víz alatti világ varázslatos, titokzatos és hívogató. De veszélyesnek is tartják, mert mi van, ha nem lesz elég a levegő, ha nagyon fáj majd a fül a nyomáskülönbségtől, ha túl gyorsan emelkedünk fel a mélyből?
A két csapat a Magyar Kupa- és a Ligakupa-párbajokat is figyelembe véve hatodszor csapott össze ebben a szezonban. A Magyar Kupa-döntő előtt álló Honvéd zsinórban hatodszor kapott ki a bajnokságban.
A Kecskemét és a Ferencváros is a támadásokra szavazott, mindkét együttes három csatárral kezdett, mégsem láttunk jó meccset. A holland és az angol stílus ezúttal döntetlenre végzett egymással.
Meglepő vereséget szenvedett az NB I egyik élcsapata másodosztályú ellenfelétől, de természetesen most még nem az eredményen volt a hangsúly. Sokkal inkább a fegyelmen, hiszen Kispesten és Kecskeméten is komolyan veszik a házirendet.
A Dakar-rali szervezői egy nappal a rajt előtt terrorfenyegetettség miatt törölték a 2008-as viadalt: a nevezési listán szereplő 570 egység (265 motoros, 205 autós és 100 kamionos) összepakolt, és a hazautat szervezi. Az anyagi és az erkölcsi kár egyaránt jelentős.
A francia kormány nem javasolja polgárainak, hogy Mauritániába utazzanak, miközben hamarosan kilenc napot töltene ott a Dakar-rali mezőnye, amelynek harminc százaléka francia. A szombaton rajtoló viadal gépátvétele mindenesetre mentes a bonyodalmaktól, a magyar csapat egy része is átesett rajta. Sajnos egy versenykamionunk máris kihullott a sorból: Kovács Miklós csak a szervizútvonalon teljesítheti a távot.
Jutta Kleinschmidt kedveli a sivatagot. Ha nem így lenne, biztosan nem töltött volna el több mint másfél évtizedet a Szaharában. Márpedig eltöltött. A német hölgy 16 éve motorosként kezdte.
A világ leghíresebb terepraliversenye ma rajtol Lisszabonból – az előkészületek péntek este fejeződtek be, akkorra az utolsó autók, motorok és kamionok is átestek a technikai ellenőrzésen.