Blog: itthon is megéri marketing célból a sportba fektetni

2009.05.12. 14:11
Újabb írással jelentkezett az nso.blogzona.hu-n olvasható blogjában Szabados Gábor sportközgazdász, aki ezúttal arról ír, hogy Magyarországon miért éri meg a tulajdonosoknak azokat a sportklubokat működtetniük, amelyek nem termelnek közvetlen nyereséget.

SPORT – HÁTULRÓL

„Előző írásomnak az volt a témája, hogy miért éri meg a tulajdonosoknak azokat a futballklubokat működtetniük, amelyek nem termelnek közvetlen nyereséget. A bejegyzéshez fűzött szinte mindegyik hozzászólás azt kérdezte: mi a helyzet Magyarországon? Éppen ezért – utólagos engedelmetekkel – nem ott reagálok külön-külön a felvetésekre, hanem itt, egyben. Sokan arra utaltatok, hogy a magyar futballban ez nem (sem?) járható út, a labdarúgás alacsony presztízse és ebből fakadó kisebb reklámereje miatt. Tény, hogy ez ügyben jelentős a lemaradásunk (az már egy vagy inkább több következő írás témája lehet, hogy miért), de azért a magyar futball még mindig nagyon sok embert érdekel.”
A blog teljes szövegét ide kattintva olvashatja el.

SPORT – HÁTULRÓL

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik