Superbrand

AMLER ZOLTÁNAMLER ZOLTÁN
Vágólapra másolva!
2009.08.02. 23:25
Címkék

Harminc magyar úszó képviselte színeinket tavaly a pekingi olimpián. A küldöttség jól teljesített, mindazonáltal nehéz volt elhessegetni a gondolatot, amely szerint a hatalmas létszám afféle turisztikai célokat is szolgált. Hogy ez jól jött a Magyar Olimpiai Bizottságnak, más kérdés…

A vasárnap véget ért világbajnokságon már „csak” tizenhat úszónk ugrott medencébe. Szuperlatívuszokban beszélhetünk róluk. Nem csak az érmesekről, a felejthetetlenül hajrázó Gyurta Dánielről, a másik aranyérmesről, a rendkívül bájos új kedvencről, Hosszú Katinkáról, a betegségek miatt zaklatott felkészülés után induló, kétszer dobogóra álló Cseh Lászlóról, hanem a társakról is. Eltekintve attól, hogy Gyárfás Tamás elnök az ultramodern versenyszellem miatt ellentmond a coubertini eszméknek („A mi mércénk nem a részvétel, a helyezés, nem a kevésbé csillogó érem, hanem az arany. Objektív okokból egyre több sportág kényszerül ezt a szemléletet meghonosítani, így mi is – bármennyire is nehezek a körülmények”), jól tudjuk, ez az a sportág, ahol hatványozottan igaz: minden aprócska sikert meg kell becsülni. Még ebben a viharverte dresszháborúban, felettébb ellentmondásos, eklektikus világrekord-halmozásban is kiszúrták a külföldi kollégák válogatottunk szereplését, elismerően jegyezték meg: a magyar úszósport visszatért a világelitbe.

Vissza, bizony!

Hetedik lett a sportág éremtáblázatán!

Már nem csak két műhelyre koncentrálódik a munka, szerte az országban olyan szakosztályok működnek, amelyeknél a megfelelő tudást magukba szívó, megszállott, fanatikus edzők nevelik fel a jövő reménységeit – jó példa erre az itt, Rómában berobbanó Hosszú Katinka, aki Baján tette meg az első lépéseket.

A Magyar Turizmus Zrt. csodálatos emblémáját is hirdető, holnaptól a jövő évi, margitszigeti Európa-bajnokságra hangoló úszók sikereinek első hozadéka, hogy a 2011-es dubai rövid pályás vb szervezői azonnal meghívták őket januárra edzőtáborba. Megvan a remény, hogy a piros-fehér-zöld színekbe öltöztetett szív, a Magyarország felirat egyre látványosabban hirdesse hányattatott, jobb sorsra érdemes, tehetségekkel teli országunkat. A cég amúgy az illetékes bizottságtól az idén megkapta a Superbrand rangot. „Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.”

Épp, mint az úszóválogatott!

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik