
A Frankfurter Allgemeine Zeitung úgy tudja, hogy a Volkswagen mégsem száll be a Formula–1-be: az előzetes tervekkel ellentétben a konszern nem indít saját istállót, és motorszállítóként sem szerepel majd a sorozatban. Az újság értesülései szerint ennek hátterében az áll, hogy Ferdinand Piëch, a Volkswagen igazgatótanácsának elnöke nem támogatta a VW szerepvállalását a száguldó cirkuszban.
| PILÓTÁK | |
| 1. Alonso | 231 |
| 2. Webber | 220 |
| 3. Hamilton | 210 |
| 4. Vettel | 206 |
| 5. Button | 189 |
| 6. Massa | 143 |
| KONSTRUKTŐRÖK | |
| 1. Red Bull | 426 |
| 2. McLaren | 399 |
| 3. Ferrari | 374 |
Az elmúlt hetekben többször is lehetett arról hallani, hogy a Volkswagen a 2012-es világbajnokságban saját istállót indítana, és egyik prémium márkájával, a Porschéval szállna be a világbajnokságba (a Porsche mellett a Lamborghini és a Bugatti neve is felvetődött lehetséges indulóként).
Emellett a VW arról is folytatott tárgyalásokat, hogy a jövőben motorszállítóként is közreműködne a motorsport elitkategóriájában – a wolfsburgi székhelyű autóipari óriás többek között a Red Bull-lal és a McLarennel is tárgyalt már a lehetséges együttműködésről.
A Volkswagen a hírek szerint az F1 helyett a rali-világbajnoksághoz csatlakozna, illetve a Le Mans-i 24 órás viadalon is nagyobb szerepet vállalna: az Audi mellett a Porschét is indítaná a legendás versenyen.
Piëch egyébként nem először akadályozza meg a konszern beszállását az F1-be: két évvel ezelőtt az utolsó pillanatban utasította el a már teljesen kidolgozott javaslatot a Red Bull-istálló felvásárlására.
kerdes=Ön szerint lett volna helye az F1-ben a Volkswagennek?|opcio1=Igen|opcio2=Nem| neon_cikkertekelo_szavazas neon_cikkertekelo_szavazas mceBlockPasteEnd |

Marko: Bebizonyítottuk, hogy Horner mindenről hazudott

Lando Norris Taskentben átvette az F1-es világbajnoki trófeát

F1: a Honda győzelemre tör az Astonnal

F1: Helmut Marko az év végén távozik a Red Bulltól – hivatalos

Íme, Lando Norris – 35 tény az F1 35. világbajnokáról


