HIRDETÉS
A Red Bull a vb-címért mehet? Horner válaszolt

A Red Bull a vb-címért mehet? Horner válaszolt

„Remélhetőleg ez csak a kezdete volt egy nagyszerű szezonnak.”

FORMULA–1, 2019, ADATBANK

Bemutatók, tesztidőpontok, versenynaptár, büntetőpontok, a világbajnokok listája.

Mit reggelizett Bottas?; Ocon mosolya mindent elárul

MÉMEK! Beszóltak Kubicának • Räikkönen titokban új munkát vállalt • Giovinazzi, a traktor.

Bottas megmagyarázta, kiknek címezte üzenetét

Az idény első futamát megnyerő finn állítja, nem gondolkodott és nem tervezett el előre semmit.

„Ba...k meg!” – Bottas a leintés után üzent a kritikusainak

A győztes szerint ez a valaha volt legjobb versenye • Leclerc máris a csapatutasítás áldozata lett.

A Mercedest megdöbbentette a fölénye; Leclerc csalódott magában

A Mercedest megdöbbentette a fölénye; Leclerc csalódott magában

Vettel úgy véli, lassú volt a Ferrari, de lát esélyt a győzelemre • A Red Bull elnézést kért Gaslytól.

A Ferrari még nem kapta el a ritmust, a Mercedes „külön ligában”
A Ferrari még nem kapta el a ritmust, a Mercedes „külön ligában”

Vettel nem érti, mi volt az a sok marhaság a W10-es rossz formájáról • Russellt megdöbbentené, ha nem utolsók lennének.

Vége a Mercedes uralmának? „Majd jövőre” Ferrari?
Vége a Mercedes uralmának? „Majd jövőre” Ferrari?

A hétvégén kezdődő Formula–1-es idény előtt végiggondoltuk, mire lesznek képesek a csapatok, s mire nem.

Elhunyt Charlie Whiting, az F1 versenyigazgatója
Elhunyt Charlie Whiting, az F1 versenyigazgatója

A futamok indításáért is felelős szakembert csütörtökön, Melbourne-ben érte a halál.

Még él a remény! Könnyebb lesz idén előzni?
Még él a remény! Könnyebb lesz idén előzni?

Prost szerint pénzkidobás volt a fejlesztés • Hamiltonék egy hónapos lemaradásban?

Bottas az állatkertben, Gasly a tengerparton hangolódik – képek
Bottas az állatkertben, Gasly a tengerparton hangolódik – képek

A szezonnyitó előtti utolsó szabad vasárnapján Hamilton egy repülőgépből ugrott ki.

Hirdetés
Mercedes első sor: Hamilton zsinórban hatodszor az ausztrál pole-ban

Mercedes első sor: Hamilton zsinórban hatodszor az ausztrál pole-ban

A brit pályafutása 84. elsőségét jegyezte • Vettelé a harmadik pozíció • Norris egy remek 8. hellyel mutatkozott be.

Hamilton a harmadik szabadedzést is behúzta Melbourne-ben
Hamilton a harmadik szabadedzést is behúzta Melbourne-ben

A brit előnye 264 ezred a második Vettel előtt, míg Leclerc a harmadik majd' 5 tizedes hátrányban.

Hamilton vezérletével a Mercedes maradt az élen a második edzésen
Hamilton vezérletével a Mercedes maradt az élen a második edzésen

A harmadik Verstappen hátránya már 8 tized • Vettel az ötödik, Leclerc a kilencedik helyen zárt.

Hamilton nyitott az élen Melbourne-ben, de közel a Ferrari
Hamilton nyitott az élen Melbourne-ben, de közel a Ferrari

A második Vettel hátránya 38 ezred, míg a harmadik Lecerc is 1 tizeden belül • Albon miatt lengett a piros zászló.

A Ferrari a tesztidény királya, de maradt a Mercedesben is
A Ferrari a tesztidény királya, de maradt a Mercedesben is

Az SF90 megbízhatósága kissé beárnyékolja a képet • Talán a Red Bull mutatta a legkevesebbet magából.

Vettel minimális előnnyel zárta az élen az utolsó tesztnapot
Vettel minimális előnnyel zárta az élen az utolsó tesztnapot

Idő előtt véget ért azonban a tesztidény a Ferrari számára, miután Vettel alatt megállt az SF90-es.

A Ferrari visszaállt az élre; Gasly csúnyán összetörte a Red Bullt
A Ferrari visszaállt az élre; Gasly csúnyán összetörte a Red Bullt

Leclerc a tesztek eddigi legjobb idejét futotta • Russell és a Mercedes volt a legszorgalmasabb.

Sainz végzett az élen, a Ferrari csak néhány percet töltött a pályán délután
Sainz végzett az élen, a Ferrari csak néhány percet töltött a pályán délután

Autótörés hátráltatta a Ferrarit • 176 kört tett meg összesen a Mercedes.

„Nem hiába jártam iskolába” – Räikkönen-videó a tesztről

Csütörtökön nem ült autóba, de így sem veszett kárba a napja Barcelonában.

Norris a végén állt az élre; probléma a Mercedesnél és a Ferrarinál is
Norris a végén állt az élre; probléma a Mercedesnél és a Ferrarinál is

A németeknél a leállást követően motort kellett cserélni, az olaszoknál a hűtőrendszerrel volt gond.

Észrevétlenül uralta az első kollektív tesztet a Mercedes
Észrevétlenül uralta az első kollektív tesztet a Mercedes

Kicsit sem kell szégyenkeznie a Ferrarinak az első teszt után • Bajban a Haas és a Williams.

Hülkenberg a teszthét legjobb idejével zárt az élen az utolsó napon
Hülkenberg a teszthét legjobb idejével zárt az élen az utolsó napon

A Renault nem lehet elégedett, a legkevesebb kört futotta • Hamilton és Kubica majdnem összeütközött.

Kvjat az utolsó negyedórában robbantott – a Toro Rossóé a 3. tesztnap
Kvjat az utolsó negyedórában robbantott – a Toro Rossóé a 3. tesztnap

Összesen háromszor lengett a piros zászló, ráadásul mindháromszor a Haas miatt.

Hirdetés