Üzlet: a londoni metróban csábítanak a történelmi siker helyszínére

Vágólapra másolva!
2010.10.06. 15:15
A londoni metróban, valamint angol lapokban elhelyezett egész oldalas hirdetésekben csábítják az amatőr golfozókat, hogy keressék fel a walesi Newportot, és játsszanak azon a pályán, amelyiken az európai golfválogatott hétfőn legyőzte az Egyesült Államokat a Ryder-kupáért vívott mérkőzésen.

Üzleti számítások szerint a világ harmadik legnagyobb sporteseményének titulált, a négy nap alatt 620 millió televíziónézőt vonzó idei Ryder-kupa máris 70 millió fontot hozott a walesi gazdaságnak, vagyis a rendezésbe pumpált – főképp a newporti pályaudvar renoválására fordított – 22 millió fontnyi közpénz máris megtérült.

A Deloitte könyvvizsgáló és pénzügyi tanácsadó cég adatai szerint a 2006-os Ryder-kupa közvetlenül 143 millió, áttételeken keresztül 240 millió fontot hozott az akkori rendező Írországnak.

Az egyelőre Londonra összpontosító reklámkampány vélhetően megérinti a célközönséget, hiszen már kedden tömegével keresték fel az amatőr golfozók a Celtic Manor Resortot, hogy ott játsszanak, ahol előző nap az európai válogatott az utolsó pillanatig kiélezett meccsen visszahódította a Ryder-kupát az amerikaiaktól.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik