NB I: 2013-ban is keresik a leginkább családbarát stadiont

Vágólapra másolva!
2013.03.01. 12:31
A Sport Tv a Magyar Labdarúgó-szövetséggel karöltve 2013-ban is megkeresi a labdarúgó NB I leginkább családbarát stadionját. A cél, hogy minden magyar mérkőzés családi esemény, kulturált szórakozás legyen. A két szervezet egymillió forinttal és tízmillió forint értékű reklámkampánnyal díjazza a nyertest, hogy a következő szezonban a szurkolók még jobban érezzék magukat a győztes klub stadionjában.

2011-ben nagy siker volt a Sport Tv Családbarát stadionok-kampánya. A rengeteg újítás bizonyította, a klubok komolyan vették a kezdeményezést, és igyekeztek a szurkolók kedvében járni. Sokat tettek azért, hogy több teljes család, gyermek és nő látogasson ki az NB I mérkőzéseire. Két év elteltével a Sport Tv és a stadionok biztonságosabbá tételén fáradozó MLSZ ismét meghirdeti a sikeres versenyt.

A pontozólapokat a Sport Tv kollégái és a szövetség ellenőrei töltik ki, a szezon végén pedig kiderül, melyik magyar stadion és melyik magyar klub végez az élen abban a versenyben, amelyet 2011-ben az ETO-park, illetve a Győri ETO nyert meg. Olyan szempontok szerint zajlik az osztályozás, mint a stadionok infrastruktúrájának (büfék, mellékhelyiségek) minősége, a hangulat, a rendezői magatartás és a gyermekek, családok számára kínált egyéb kikapcsolódási lehetőségek.

„Büszkék vagyunk a kezdeményezésünkre, hogy az MLSZ-szel együtt tehetünk azért, hogy az NB I mérkőzései igazi családi programmá váljanak. A két évvel ezelőtt meghirdetett versenynek köszönhetően nagyon sok program indult a stadionokban a családok mozgósítására, szurkolói buszok indultak, a gyermekeknek játszóházak létesültek, és még sorolhatnám. A cél idén is az, hogy még több gyermek, még több nő legyen a lelátókon. Azt szeretnénk, hogy a Sport TV nézői számára is látható legyen a fejlődés" – árulta el Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója.

„A növekvő biztonságérzet, a közeljövőben megújuló infrastrukturális háttér mind segíti abban az élvonalbeli klubokat, hogy mérkőzéseik szervezésekor a stadionokba látogató nőkre, gyerekekre, a családokra is gondoljanak – fogalmazott a kezdeményezés kapcsán dr. Vági Márton, az MLSZ főtitkára, aki hozzátette, közvéleménykutatások egyértelműen azt bizonyítják, a hétvégi programok kialakítása a legtöbb családban az anyuka feladata. –Fontosnak tartjuk, hogy a nyereményként fölajánlott egymillió forintot a győztes klub kizárólag arra költheti, hogy szurkolói számára még kedvezőbb, vonzóbb feltételeket teremtsen."

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik