Gazdálkodj okosan! - „Sportban az üzlet” konferencia a MU Színházban

Vágólapra másolva!
2012.11.26. 10:21
null
Hatodszor kerül sor a Sportmarketing Újragondolva Meetupra
November 28-án negyedik alkalommal kerül megrendezésre a Sportmarketing Újragondolva Meetup, amelynek témája ezúttal a „Sportban az üzlet” a MU Színházban 13 órától. A szakmai előadások mellett expo és TAO-workshop színesíti a programot.

Újabb állomásához érkezett a féléves rendszerességgel jelentkező Sportmarketing Újragondolva Meetup. A rendezvényen „Sportban az üzlet” címmel a sport gazdasági kérdései kerülnek megvitatásra. A neves szakemberek előadásai mellett a sporthoz kapcsolódó szervezeteknek bemutatkozási lehetőséget adó expo teszi teljessé a programot.

ITT TUD REGISZTRÁLNI!
ITT TUD REGISZTRÁLNI!

„A sportgazdaság nagyon sokrétű terület, amelyet Magyarországon még izgalmasabbá tesz a látvány csapatsportágak támogatására nyújtott társaságiadó-kedvezmény. Hazánk rengeteg gazdasági és marketingértékkel büszkélkedhet a sportban, viszont a nyugati üzleti gondolkodásmódot még nem sikerült meghonosítani, pedig szükség lenne rá a fejlődéshez. Másképpen nem fognak tudni megállni a sportszervezetek a saját lábukon, amikor eljön az idő, hogy valóban piaci alapokra helyeződik a magyar sport” – nyilatkozta Zsédely Péter, a rendezvény főszervezője.

A meetupon megtudhatjuk, hogyan gazdálkodnak a hazai élvonalbeli klubok, és ez mennyit ér nemzetközi összehasonlításban. Választ kapunk olyan érdekes kérdésekre, mint hogy hogyan hangolhatók össze a sport és az üzleti szféra érdekei, és milyen szerepet tölt be a marketing a sportgazdaságban.

A sportvezetők, sportmarketingesek, sportolók valamint a vállalati szféra marketingesei és ügynökségek érdeklődésére számot tartó eseményen Elbert Gábor (a PMFC-Matias labdarúgóklub cégvezetője), Kelecsényi Ernő (a Győri Audi ETO KC kézlabdaklub elnöke), Fábián László (a Teamforce Sportmarketing Ügynökség szakértője), Balássy Árpád (a Borsodi marketingmenedzsere), Papp Gábor (a Ringier Szórakoztató és Sport üzletág igazgatója) és Jagodits Rómeó (Magyar Futballmarketing Műhely alapítója) fejti ki véleményét a témában.

 

A sport üzleti részéhez különböző területeken keresztül kapcsolódó szakemberek speciális tudása és egyéni tapasztalata alapján kerek képet kaphatunk a magyar sportgazdaság kulcskérdéseiről. Az eddig is formabontó kezdeményezést egy újabb különlegességgel gazdagítják: a meetup második alkalommal kerül kibővítésre egy expo típusú kiállítótérrel, ahol a sportszervezetek és az üzleti szféra szereplői kapnak megjelenési, bemutatkozási lehetőséget.

További részletek, jegyinformáció, regisztráció: sportsmarketing.hu/meetup

 

KORÁBBI MEETUPOK

A korábbi Sportmarketing Újragondolva Meetupok beszámolói, képeit és a Digi Sport Reggeli Start műsorában lement beszélgetések megtekinthetők az alábbi linkeken:

Az olimpia marketing szemmel - Sportmarketing Újragondolva Meetup 2011.05.17., Mu Színház

SportPR/Sport branding - Sportmarketing Újragondolva Meetup 2011.11.10., Mu Színház

A sport online/mobil marketing vonatkozásai - Sportmarketing Újragondolva Meetup 2011.05.26., Fogasház

 

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik